Fakaza

AKA - Composure

Posted on February 25, 2024 by AKA

AKA - Composure Mp3 Download — Nicely-preferred and Gifted movie star, comes out shining with a company new solitary titled “Composure“. The keep track of is available on all streaming platforms. It is no query that the song is a very addictive jam, update your playlist with Composure Song and value.

The new single “Composure” by AKA, the South African emotion, is quickly readily available now!

Download Composure - AKA Mp3

The new solitary “AKA - Composure” is an incredible song concentrated to the followers and fans of the new new music. It is a great cruise keep track of for your peace and listening satisfaction.

This sensational strike keep track of been offered it is exterior manual from a few of noteworthy singers and songwriters.

The enjoyable new keep track of “AKA - Composure” is a adhere to-up to his present smash keep track of and is an incredible music that you would not want to move up at all.

This incredible vibe will definitely get you entangled in no time at all.

In the meantime, the great new melody is an incredible keep track of that will definitely be truly really worth a place on your playlist if you are a lover of fantastic new new music.

Song Information

Name: Composure
Category: South African
Artist: AKA
Album: Composure
Release Year: 2015
Duration: 5:33
Size: 7.62 MB
Source: YouTube

How to Download Composure Mp3 Music

  • Press the "Download" button

  • You will enter the download page

  • Select the audio quality

  • Then select the download server available on that page

  • Click "Start Download"

  • Wait for a moment

  • Your file will be downloaded immediately

  • Enjoy

Review

The track "Composure" is a loveable track that was nicely created and composed. The Composure by AKA is an amazing track that you cannot afford to pay for to pass up.

Moreover, the extraordinary solitary attributes Award-successful new music star, AKA who sent an incredible verse.

In summary, the track "Composure" was created by gifted new music producer, AKA.

In this article is an historic track titled Composure. Because its past fall the track has huge downloads. Update followers speak about this track like it was yesterday it was dropped.

Much more individuals have been downloading this track at big. Anytime AKA - Composure song performs, individuals are likely to dance at big. Individuals willingly download this strike track. Think me this track will change that favorite in you gadget. AKA - Composure is a banger download it as soon as possible.

The well-liked and persuasive keep track of “Composure” was place alongside one another by AKA, and more than time has turn out to be fans’ preferred and is usually on their lips with fascinating dance moves.

He delivers in AKA who lend their voice and creativeness to produce an intriguing masterpiece.

AKA - Composure Lyric

One two one two

Why you gassing dawg
Why you coming to my table without asking dawg
I know you hate me with a passion I ain't mad at y'all
I know you fuck with every classic in my catalog
And it go worth your magazine team think it's lootlove
Cashtime with the Sheen Team push dust
I don't need a green screen when I pull stunts
Cause when you the real thing nigga's get touched
And it's Super unlocked unlocked
I don't give a fuck about your number one spot
Corporate's sleeping on me need to set alarm clocks
Word to all my Naija homies getting telecom guap
In the billboards
That's the shit that I kill for
Big dreams since I was a little boy
I'm stressed
Middle finger to the press
Tried to give a fuck but I ain't got a fuck left
I'm blessed
Let me ball like the Ballon d'Or
Forbes if you ever fall it's a cannonball
Miss me with the bullshit like El Matador
I just hope you're that involved when the camera off
Bang bang bang and it's all about the moola
Big shout out to Sbuda smoking Buddha in Abuja
Tunnel vision got me thinking future like computers
20 bitches swimming in the pool like barracuda
Maybe I should spit something we can build with
I think we all need change who got the till slip
It's way beyond Drake and Meek Mill shit
Fuck a fiance I got a little kid
Even Ricky called me the other day
Stuck in the middle it's sad that we can't collaborate
Tried to be civil until I saw your Twitter page
But I was out in Europe doing bigger things
See when it rains it pours
Understand with me when it's war it's war
Thinking back you wasn't even national yet
Matter fact I used to be a fan of your shit
Young King I should've took you under my wing
Instead I let you under my skin
I know coming up is a wonderful thing
But even I get uncomfortable when they call me the king
I know you play like you humble but we just one and the same
You tryna stay out of trouble and I'm just stuck in my lane
I hope the pressure don't make me buckle so much on my plate
Appetite for destruction this shit is like a buffet hey hey hey

Hold it now hold it now hold it now
This ain't your moment we own it now
You feeling some type of way
They gon ask me what this song about
Composure composure
Composure composure
Hmmm know yourself
I'm from the future let's take it back to the music
Cause I can't control myself

My niggas on the road fucking crazy bitches
I be on my phone looking through my baby pictures
That's what the fuck you call a juxtaposition
Had enough of these clubs but they don't wanna miss it
All the baes blow me kisses
Drinking Champagne just to piss it
Nigga's been saying all my shit authentic
Every Trinidad James get your fifteen minutes
Heard your new release put that shit on fast forward
Captain of my team this a contact sport
This is combat need a ball sack for it
This a marathon track all the boys on roids
Time to hit the road pull your money up
Went gold but you niggas did it funny style
KO didn't even try to floss with it
Saying oh when you with it like a boss nigga
All this talk about God I'm ma show you hell
Bring it to your face like L'Oreal
My niggas in position when they ring the bell
They gonna get your ponytail like the holy grail
That's the problem with you new school cats
Took your whole style from Malumkoolkat
I got my hands in the dirt
Such a pity that you can't dance on the verse

Hold it now hold it now hold it now
This ain't your moment we own it now
You feeling some type of way
They gon ask me what this song about
Composure composure
Composure composure
Hmmm know yourself
I'm from the future let's take it back to the music
Cause I can't control myself

I'm the reason niggas had the saga on repeat
Now you wanna charge me eighty thousand for a beat
Load it up on data file put it on wax
Streets on smash but your video trash
Lately I been going through some changes
Tryna figure out where I let my momma down
Cause the mother of my child is a angel
Do I blame it on myself or this fame shit
Busy putting in the hours final touches to the album
When I should have bought you flowers and a bracelet
Now we gotta make different living arrangements
All the family gonna see this shit in the papers
My father telling me don't make the same mistakes
Coming home late dinner plate's in the microwave
Now you got your very own baby face
We were so in love back in 88 anyway
I don't give a fuck what you say to me
All you bitches in the club look the same to me
I'mma need a double cup like a major league
Why you tryna front like you ain't afraid of me
Super mega touch down every city you go
Heard you moving up now in the city of gold
When I go to Maftown I'mma sit on the throne
Tryna fill up the dome about to fill up your home oh

Hold it now hold it now hold it now
This ain't your moment we own it now
You feeling some type of way
They gon ask me what this song about
Composure composure
Composure composure
Hmmm know yourself
I'm from the future let's take it back to the music
Cause I can't control myself

Conclusion

This track has currently began creating massive development. The track has good language which acceptable for all age. Composure - AKA is pursuing to keep on being related in the playlist of new music enthusiasts. The artist place in additional work on this track. Followers are greatly thrilled with this new rhythm.

Never wait around for somebody to participate in it for you. Know this track by your self. Never enable it move your ears. Download it on Fakaza today!

Related Posts

AKA, Musa Keys & Gyakie - Paradise (feat. Zadok)

AKA, Musa Keys & Gyakie - Paradise (feat. Zadok)

AKA, Musa Keys & Gyakie 2022 3:25
AKA, Musa Keys & Gyakie - Paradise (feat. Zadok)

AKA, Musa Keys & Gyakie - Paradise (feat. Zadok)

AKA, Musa Keys & Gyakie 2022 3:25
AKA - Caiphus Song

AKA - Caiphus Song

AKA 2018 5:43
AKA & KDDO - Company

AKA & KDDO - Company

AKA & KDDO 2023 4:05
AKA - Energy (feat. Gemini Major)

AKA - Energy (feat. Gemini Major)

AKA 2020 4:09
AKA & ANATII - 10 Fingers

AKA & ANATII - 10 Fingers

AKA & ANATII 2017 5:15
AKA - Run Jozi (Godly) (feat. K.O)

AKA - Run Jozi (Godly) (feat. K.O)

AKA 2014 3:55
AKA & Khuli Chana - Prada

AKA & Khuli Chana - Prada

AKA & Khuli Chana 2023 2:56
AKA - Congratulate

AKA - Congratulate

AKA 2014 3:46